Om arbetsgivaren - Steinbrenner & Nyberg

Steinbrenner & Nyberg är ett företag med anor från 1898, då företaget Ehlers Bageri startade. Ehlers Bageri är idag en del av Steinbrenner & Nyberg och är det äldsta bageriet i Göteborg. Verksamheten drivs och ägs idag av Urban Nyberg, Angela Steinbrenner & Håkan Steinbrenner. Såväl Urban som Angela är tidigare medlemmar i Sveriges Kocklandslag. Verksamheten bedriver idag egen produktion av allt från knäckebröd till praliner med betoning på nyttigheter och njutningar. Försäljningen sker genom 10 egna enheter men även till ledande hotell och restauranger.

Steinbrenner & Nyberg logo

Arbetsgivare Steinbrenner & Nyberg

Region Västra Götalands län

Bransch Hotell, restaurang, storhushåll

Sista ansökningsdag 2021-11-30

Om arbetsgivaren - Steinbrenner & Nyberg

Steinbrenner & Nyberg är ett företag med anor från 1898, då företaget Ehlers Bageri startade. Ehlers Bageri är idag en del av Steinbrenner & Nyberg och är det äldsta bageriet i Göteborg. Verksamheten drivs och ägs idag av Urban Nyberg, Angela Steinbrenner & Håkan Steinbrenner. Såväl Urban som Angela är tidigare medlemmar i Sveriges Kocklandslag. Verksamheten bedriver idag egen produktion av allt från knäckebröd till praliner med betoning på nyttigheter och njutningar. Försäljningen sker genom 10 egna enheter men även till ledande hotell och restauranger.

Butiksansvarig Steinbrenner & Nyberg

Butiksansvarig Steinbrenner & Nyberg

Vill du jobba i en rolig och händelserik miljö där ingen dag är den andra lik, i en verksamhet under ständig utveckling är detta tjänsten för dig.

Nu söker vi en glad och prestigelös butiksansvarig till vår butik i Kungsmässan. Vi söker dig som har arbetat med personalansvar och försäljning i minst två år, som gillar fart och fläkt och som älskar att sälja. 

Arbetsuppgifter:

Leda och fördela arbetet, jobba mot uppsatta mål, schemaläggning och försäljning. Du arbetar dagligen med försäljning av bröd, tårtor och kakor. 

Du är ledaren som älskar att prata med människor, du är noggrann och ordningsam. Du är en operativ ansvarig vilket innebär att du måste vara kommunikativ, lätt att samarbeta med och alltid föregå med gott exempel. Dina viktigaste uppgifter är att leda personalen, ge våra kunder god service och att öka vår försäljning. 

Givetvis ser du även till att vårt konditori alltid är rent och snyggt. För dig är det en självklarhet att kunden alltid är i fokus. 

Arbetstider:

Rullande tvåveckors schema med arbete varannan lördag och varje fredag. Schemat är varierat med tidiga respektive sena pass. 

Tjänsten är på heltid och kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag. 

Vi tar inte emot ansökningar via e-post. 

Kvalifikationer:

Vi söker dig som har arbetat med personalansvar och försäljning i minst ett år och som har god kassavana. Du älskar att prata med människor, service för dig innebär att alla gäster ska vara mer än nöjda när de lämnar oss. Du är ansvarstagande, prestigelös, noggrann, strukturerad, har ett gott sinne för ordning och är van vid att arbeta självständigt. Du är representativ och talar samt skriver god svenska.

Krav

  • Personalansvar minst 1 år 
  • Försäljning minst 1 år