Om arbetsgivaren - Steinbrenner & Nyberg

Steinbrenner & Nyberg är ett företag med anor från 1898, då företaget Ehlers Bageri startade. Ehlers Bageri är idag en del av Steinbrenner & Nyberg och är det äldsta bageriet i Göteborg. Verksamheten drivs och ägs idag av Urban Nyberg, Angela Steinbrenner & Håkan Steinbrenner. Såväl Urban som Angela är tidigare medlemmar i Sveriges Kocklandslag. Verksamheten bedriver idag egen produktion av allt från knäckebröd till praliner med betoning på nyttigheter och njutningar. Försäljningen sker genom 10 egna enheter men även till ledande hotell och restauranger.

Steinbrenner & Nyberg logo

Arbetsgivare Steinbrenner & Nyberg

Region Hallands län

Bransch Hotell, restaurang, storhushåll

Sista ansökningsdag 2022-10-13

Om arbetsgivaren - Steinbrenner & Nyberg

Steinbrenner & Nyberg är ett företag med anor från 1898, då företaget Ehlers Bageri startade. Ehlers Bageri är idag en del av Steinbrenner & Nyberg och är det äldsta bageriet i Göteborg. Verksamheten drivs och ägs idag av Urban Nyberg, Angela Steinbrenner & Håkan Steinbrenner. Såväl Urban som Angela är tidigare medlemmar i Sveriges Kocklandslag. Verksamheten bedriver idag egen produktion av allt från knäckebröd till praliner med betoning på nyttigheter och njutningar. Försäljningen sker genom 10 egna enheter men även till ledande hotell och restauranger.

Butiksansvarig Kungsmässan

Vill du jobba i en rolig och händelserik miljö där ingen dag är den andra lik, i en verksamhet under ständig utveckling är detta tjänsten för dig.

Nu söker vi en glad och engagerad butiksansvarig till vårt konditori i Kungsmässan, Kungsbacka. Vi söker dig som gillar fart och fläkt och som älskar att jobba med försäljning och personalansvar.

Arbetsuppgifter:

Du arbetar dagligen med försäljning av bröd, tårtor och kakor. I dina arbetsuppgifter ingår att leda och fördela arbetet, jobba mot uppsatta mål, schemaläggning och inte minst försäljning. 

Arbetstider:

Rullande tvåveckors schema med arbete varannan helg. 

Kvalifikationer:

Vi söker dig som har arbetat med försäljning och har god kassavana. Du har tidigare erfarenheter av personalansvar samt schemaläggning . Du älskar service och har alltid kunden i fokus.

Du är ledaren som älskar samtalet med människor, är noggrann och ordningsam. Du är en operativ ansvarig vilket innebär att du behöver vara kommunikativ, lätt att samarbeta med och alltid föregå med gott exempel.

Lön:

Enligt avtal, Hotell och restaurang

 

Varaktighet

Tillsvidareanställning, 6 månader provanställning tillämpas. 

Deltid, 75% med möjlighet till mertid. 

Tillträde: enligt överenskommelse

Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Varmt välkommen att skicka in din ansökan redan idag.