Platsannonsbild höger
Sista ansökningsdag har passerat

Om arbetsgivaren - S:t Olof bil

På S:t Olof Bil säljer vi nya Suzuki personbilar samt erbjuder en attraktiv mix av begagnade bilar, både modell och prismässigt. I januari 2020 flyttade vi in i vår helt nya fullserviceanläggning är idag en av landets största Suzuki återförsäljare. Företaget S:t Olof bil AB har funnit i över 30 år, omsätter ca 70 miljoner kronor och vi säljer ca 450 bilar per år. På S:t Olof bil är vi 8 personer som arbetar och vi ligger på Grafikgatan 28, Östra Fyrislund i Uppsala.

S:t Olof bil logo

Arbetsgivare S:t Olof bil

Region Uppsala län

Bransch Administration, ekonomi, juridik, Tekniskt arbete

Sista ansökningsdag 2021-02-13

Om arbetsgivaren - S:t Olof bil

På S:t Olof Bil säljer vi nya Suzuki personbilar samt erbjuder en attraktiv mix av begagnade bilar, både modell och prismässigt. I januari 2020 flyttade vi in i vår helt nya fullserviceanläggning är idag en av landets största Suzuki återförsäljare. Företaget S:t Olof bil AB har funnit i över 30 år, omsätter ca 70 miljoner kronor och vi säljer ca 450 bilar per år. På S:t Olof bil är vi 8 personer som arbetar och vi ligger på Grafikgatan 28, Östra Fyrislund i Uppsala.

Kundmottagare med övergripande ansvar

Har du erfarenhet från bilbranschen samtidigt som du är en duktig administratör som brinner för service? Då kan vi erbjuda dig en spännande, bred och varierad ansvarsroll!

Vi på S:t Olof Bil är väldigt glada över den positiva utveckling vi haft de senaste åren. Med  den modernaste Suzukianläggningen i landet är vi en av landets främsta återförsäljare av Suzuki. Samtidigt är vi fortfarande ett litet företag med korta beslutsvägar och stor möjlighet till delaktighet.

Vi söker nu en Kundmottagare med övergripande ansvar både för kundmottagningen och reservdelsförsäljningen. Rollen är ny vilket innebär att rätt person kommer att få möjlighet att både påverka och utforma arbetsuppgifter och rutiner.

Om rollen

Din viktigaste arbetsuppgift är förstås att sköta kundmottagningen, att se till att våra kunder får bästa tänkbara service och att all administration sker så smidigt och snabbt som möjligt. I dina arbetsuppgifter ingår även reservdelsförsäljning och garantihantering. Du arbetar i team med verkstaden när det gäller planering och den dagliga driften. Du rapporterar direkt till VD.

Om dig

Vi tror att du antagligen har arbetat med kundmottagning men att du nu söker dig mot en mer ansvarsfull och självständig roll med mer inflytande. Erfarenhet från branschen är ett krav liksom yrkeserfarenhet av administration och service. Du har goda språkkunskaper i både svenska och engelska och är förstås en mycket god datoranvändare. Har du erfarenhet av Winassist är det meriterande. Körkort är ett krav för tjänsten.

Som person är du självgående med stor ansvarskänsla. Du har ett gott ordningssinne som gör att du inte tappar saker mellan stolarna under stressiga perioder. Självklart brinner du också för kundservice!

Övrigt

Tjänsten är heltid tillsvidare med sex månaders provanställning. Arbetstider 7-16 mån-fre. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta VD Jesper Bjarnhagen på 018-100 116.

Rekryteringen sker löpande så observera att tjänsten kan tillsättas redan innan sista ansökningsdatum.

Välkommen med din ansökan!

Krav

  • Erfarenhet av att arbeta med administration och service
  • Erfarenhet från branschen
  • Goda språkkunskaper i svenska och engelska
  • Mycket goda datorkunskaper
  • Körkort

Meriterande

  • Yrkeserfarenhet som kundmottagare
  • Erfarenhet av Winassist