
Om arbetsgivaren - PLAYipp
PLAYipp har sedan 2006 med en stark inre drivkraft utvecklats till ett företag med ett globalt mindset. Med hjälp av starka partnerskap och med fokus på ständig utveckling av funktionalitet och användarvänlighet har PLAYipp kommit att bli det självklara valet för en majoritet av de svenska företag som efterfrågar högkvalitativa lösningar för att hantera informationsskärmar.

Arbetsgivare PLAYipp
Region Örebro län, Hallands län, Gävleborgs län
Bransch Data/IT
Sista ansökningsdag 2024-09-30
Om arbetsgivaren - PLAYipp
PLAYipp har sedan 2006 med en stark inre drivkraft utvecklats till ett företag med ett globalt mindset. Med hjälp av starka partnerskap och med fokus på ständig utveckling av funktionalitet och användarvänlighet har PLAYipp kommit att bli det självklara valet för en majoritet av de svenska företag som efterfrågar högkvalitativa lösningar för att hantera informationsskärmar.
Customer Success Manager
Vi söker Customer success agents! Vi letar efter en proaktiv individ som kan bygga våra kunders framgång, vårda relationer och skapa system och rutiner för att höja vår tillväxt samtidigt som kundnöjdheten förblir i toppklass.
Vad vi tror att du gör
En Customer Success Manager på PLAYipp har ansvar för att stödja kunder i deras övergång från försäljning, genom införandet och bygga starka relationer som varar längre än ett projekt eller en enskild order för att göra dem så framgångsrika som möjligt tillsammans med oss.
I slutändan kommer du att arbeta direkt med kunder för att hjälpa till att lösa deras problem och säkerställa deras nöjdhet som kund. Du kommer också att arbeta nära andra kollegor för att säkerställa vårt kundfokus och att kunders bekymmer tas upp och åtgärdas.
Ansvar du kommer ha
Upprätta tydliga mål för kunder
Ta fram milstolpar för kunder och anställda att arbeta mot
Vägleda kunder genom installation och navigering i PLAYipp, betona och främja produktens värde
Sälja tilläggstjänster och produkter
Främja värde genom kundupplevelsen
Samarbeta för att skapa engagerande utbildningskurser och informativt material
Granska kundklagomål och bekymmer och sträva efter att förbättra kundupplevelsen
Moderera, leda och samordna webbinar för att öka kunskapen och användningen av PLAYipp
Egenskaper och kompetens du nog har
Arbetslivserfarenhet som Customer Success Manager eller liknande roll
Erfarenhet av att arbeta med varumärken och främja värde genom kundupplevelse
Grym förmåga att kommunicera och främja positiva affärsrelationer
Tekniska färdigheter krävs, i relation till användningen av produkten eller tjänsten
Stark förmåga att vara självorganiserad
Erfarenhet av att hantera grupper och utbildning är meriterande
Även om det inte är nödvändigt är en bakgrund inom kommunikation eller marknadsföring en bonus!
Du är bekväm på engelska, skriftligt och muntligt. Om du kan norska och/eller svenska är det ännu bättre. Guldstjärna om du kan kasta in finska.
Komplett bild av PLAYipp, allt vi gör och ger - Att jobba på PLAYipp
Meriterande
- …
- …