Sista ansökningsdag har passerat

Om arbetsgivaren - PLAYipp

PLAYipp har sedan 2006 med en stark inre drivkraft utvecklats till ett företag med ett globalt mindset. Med hjälp av starka partnerskap och med fokus på ständig utveckling av funktionalitet och användarvänlighet har PLAYipp kommit att bli det självklara valet för en majoritet av de svenska företag som efterfrågar högkvalitativa lösningar för att hantera informationsskärmar.

PLAYipp logo

Arbetsgivare PLAYipp

Region Gävleborgs län

Bransch Försäljning, inköp, marknadsföring

Sista ansökningsdag 2024-07-05

Om arbetsgivaren - PLAYipp

PLAYipp har sedan 2006 med en stark inre drivkraft utvecklats till ett företag med ett globalt mindset. Med hjälp av starka partnerskap och med fokus på ständig utveckling av funktionalitet och användarvänlighet har PLAYipp kommit att bli det självklara valet för en majoritet av de svenska företag som efterfrågar högkvalitativa lösningar för att hantera informationsskärmar.

Orderadministratör

Är du en strukturerad och serviceinriktad person som vill göra skillnad? Då kan den här rollen vara för dig! Vi söker just nu en dedikerad orderadministratör.

Om rollen

Som Orderadministratör hos PLAYipp kommer du att spela en central roll i vår verksamhet genom att säkerställa att våra kunders och återförsäljares behov uppfylls på bästa sätt. Du kommer att vara en nyckelperson i vårt team och arbeta nära andra avdelningar för att säkerställa smidiga och effektiva processer. Din roll är avgörande för att bibehålla vår höga standard av kundservice och för att bidra till företagets fortsatta framgång.

För att trivas i rollen behöver du vara serviceinriktad och ha ett starkt kundfokus. Du kommer att ha daglig kontakt med våra kunder och återförsäljare, och det är viktigt att du kan bygga och upprätthålla goda relationer. Din förmåga att kommunicera effektivt och professionellt, både muntligt och skriftligt på svenska och engelska, är avgörande.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

Du kommer att arbeta i en dynamisk miljö med varierande uppgifter. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar:

  • Administrera kundorder, inklusive ordermottagning, skapa abonnemang, plocka och packa order samt boka transporter.
  • Ständigt förbättra processer och arbetsflöden för att öka effektiviteten.
  • Vid behov hjälpa dina kollegor med andra administrativa arbetsuppgifter
  •  

Krav
Vi söker en lagspelare med starkt kundfokus som trivs med att arbeta i en internationell och innovativ miljö. För att lyckas i rollen har du erfarenhet av administration. Svenska och engelska är ett krav både i skrift och tal. Erfarenhet av att arbeta med olika IT-system är ett plus. Som person är du strukturerad, noggrann och professionell. Du är självständig med förmåga att ta initiativ och har god samarbets- och kommunikationsförmåga. Du är bra på att prioritera. En positiv och lösningsorienterad inställning värderas högt.

Om uppdraget
Du kommer att ha möjlighet att arbeta hos ett företag som satsar på internationell tillväxt. Vi erbjuder en stimulerande arbetsmiljö i moderna lokaler i Gävle. Du blir en del av ett dedikerat team där ditt arbete gör en verklig skillnad. Uppdraget förväntas starta enligt överenskommelse. Urvalsprocessen och intervjuer sker löpande, skicka därför din ansökan så snart som möjligt via länken.

Vad erbjuder vi?
Klicka här för att få veta mer om hur det är att jobba hos oss samt vilka förmåner du får!
https://playipp.com/playipp/jobba-hos-oss/

Om du har några frågor angående tjänsten, vänligen kontakta Therese Schiller på tel 070-7976892, alt therese.schiller@playipp.com