Platsannonsbild topp

Om arbetsgivaren

Bergnäsets Ställningsmontage i Luleå startades 1978 med fyra årsanställda men ombildades 1985 och fick då namnet Bergnäsets Ställningsmontage. Idag sysselsätter vi ca 200 årsanställda med yrkes och kompetens bevis. Vidareutbildning av vår personal sker kontinuerligt eftersom kraven på de arbeten vi utför hela tiden skärps. Vi är ett av STIB auktoriserat ställningsföretag med dokumenterad kvalitetsplan. Detta borgar för smidighet och funktion i våra åtaganden, samt att vi kan garantera hög kvalitet och leveranssäkerhet vid stora som små projekt.

Bergnäsets Ställningsmontage i Luleå AB logo
Arbetsgivare Bergnäsets Ställningsmontage i Luleå AB
Region Norrbottens län
Bransch Administration, ekonomi, juridik
Sista ansökningsdag 2019-03-20

Om arbetsgivaren

Bergnäsets Ställningsmontage i Luleå startades 1978 med fyra årsanställda men ombildades 1985 och fick då namnet Bergnäsets Ställningsmontage. Idag sysselsätter vi ca 200 årsanställda med yrkes och kompetens bevis. Vidareutbildning av vår personal sker kontinuerligt eftersom kraven på de arbeten vi utför hela tiden skärps. Vi är ett av STIB auktoriserat ställningsföretag med dokumenterad kvalitetsplan. Detta borgar för smidighet och funktion i våra åtaganden, samt att vi kan garantera hög kvalitet och leveranssäkerhet vid stora som små projekt.

Lönehandläggare/ Administratör

Bergnäsets Ställningsmontage i Luleå är ett serviceföretag med verksamhet från Kiruna till Oxelösund. Vår huvudsakliga inriktning är montage av byggnadsställningar samt en del betonghåltagning.

Kom och hjälp oss att växa! Vi ser mycket positivt på framtiden inom ställningsverksamheten i vår geografi. För att vi ska lyckas med alla spännande uppdrag, behöver vi fler viktiga spelare till vårt lag. Vi söker därför en erfaren och driven Löneadministratör till vårt huvudkontor i Luleå.

Här är dina nya utmaningar

Som administratör hos oss har du en bred roll där du stöttar hela företaget med administrativ support. En viktig del i din roll är att tillsammans med övriga lönehandläggare registrera tid för våra 170 yrkesarbetare samt att stötta våra platschefer med upprättande av fakturaunderlag och slutfaktura. Vid behov ska du även vara behjälplig med övrigt förekommande administrativa arbetsuppgifter. Vi söker en kvalificerad administratör som vill vara med att påverka och bli en viktig spelare i vår verksamhet.

De här erfarenheterna och egenskaperna vill vi att du har

I rollen som administratör söker vi dig som har tidigare erfarenhet från hantering av löner och fakturering samt har god datorvana och kunskaper i MS Office. Du tycker om att ha en bredd i ditt arbete och motiveras av varierande uppgifter. För att trivas och prestera väl i rollen tror vi att du är serviceinriktad, noggrann och strukturerad. Du tycker om att arbeta självständigt, ta ansvar och egna initiativ. Då du kommer att ha stora kontaktytor inom avdelningen är det viktigt att du trivs med att skapa goda relationer med olika typer av människor samt att du har förmågan att anpassa dig till nya situationer.

Vi erbjuder

Hos oss på Bergnäsets Ställningsmontage i Luleå AB erbjuds du en plats i en organisation med goda värderingar, hög miljömedvetenhet och en stark vilja att lyckas. Detta är bidragande orsaker till att vi har många nöjda och stolta medarbetare. Vi är ett familjärt företag med positiv anda där vi tycker det är roligt att gå till jobbet. Du värdesätter ett företag som arbetar för en god arbetsmiljö och identifierar dig med våra värderingar: Ärlighet, Tillit, Respekt och Framåtanda.

Ytterligare information Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering på BSMs huvudkontor i Luleå.

Vi frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Annica Lindbäck, HR Partner på telefon, 070-6753525.

Registrera din ansökan och CV nedan, gärna så snart som möjligt eftersom urvalet görs löpande, dock senast 2019-03-20.

Krav

  • Erfarenhet av lönehantering
  • God datavana

Meriterande

  • Kunskap om Byggavtalet