Skiftledare Starbucks Göteborg Central

SSP är det ledande restaurangföretaget inom resemiljöer. SSP driver restauranger, barer, caféer och butiker på flygplatser, järnvägsstationer, vägkrogar, gallerior, konferenscenter, idrottsarenor samt inom andra trafikplatser. Efter 60 år i branschen har SSP idag över 30 000 medarbetare som tar hand om en miljon kunder varje dag. Företaget har verksamhet på ca 130 flygplatser och ca 270 järnvägsstationer samt driver över 2000 enheter i 29 länder över hela världen.

SSP har en bred portfölj av över 300 internationella, lokala och franchisade varumärken. Bland dessa återfinns Upper Crust, Starbucks, Caffè Ritazza, Burger King, M&S Simply Food, Millies Cookies, O’Learys, Caviar House & Prunier samt de ledande asiatiska varumärkena Ajisen Ramen och Saboten, liksom attraktiva skräddarsydda koncept som till exempel Montreux Jazz Café i Genève och den prisbelönta Center Bar i Zürich.

Varumärkesportföljen skräddarsys för varje specifik plats och avgörs av variabler som till exempel passagerarprofil, kundernas behov, läge, storlek och utformning.

Läs mer på www.foodtravelexperts.com

Vi har nu en spännande möjlighet för dig att få vara med och leda vårt Starbucks team i Göteborg. Vi söker dig som är glad och entusiastisk och älskar det dagliga mötet med gäster. Du behöver vara passionerad över att utveckla människor och trivas bäst när du är med dina medarbetare i driften.
En skiftledares ansvarsområden består bland annat av:
. Dagliga driften av butiken, planering och utförande av skift
. Inspirera och utveckla medarbetare
. Följa upp med baristor för att säkerställa att service i världsklass levereras och alla uppgifter blir gjorda
. Vara med att skapa och bibehålla vår unika 'Starbucks Experience'
. Vara med och skapa bra arbetsmiljö som bidrar till hela teamets förmåga att leverera
. Del av personalfrågor som t.ex. bemanning, schemaläggning, utbildning
. Delaktig i ansvar för säkerhet, hygien, miljö och hälsa i butiken

Du bör kunna:
. Inspirera människor i din närhet; gäster och medarbetare
. Brinna för service i världsklass (ständigt överträffa gästens förväntningar)
. Trivas med att jobba i drift
. Jobba effektivt i högt tempo
. Har viss ledarskapserfarenhet och erfarenhet av att arbeta med service.
. Vara en bra kommunikatör
. Älska att vara bland människor och vara utåtriktad
. Arbeta mot dagliga uppsatta mål
. Intresserad av att utveckla ditt ledarskap
. Vara resultatorienterad
. Arbeta oregelbundna tider
. Kunna svenska och ha mycket goda kunskaper i engelska, både i tal och i skrift.

Inom Scandinavian Service Partner arbetar vi aktivt med internrekrytering och för rätt person finns det möjlighet till utveckling inom företaget.

SSP är med i VISITA och har kollektivavtal med HRF.

Krav

Meriterande

Varaktighet/Arbetstid
Tillsvidare
Deltid

Lön/förmåner
Fast lön

Kontakta
Mia Westas
Epost: mia.westas@ssp.se

Arbetsgivare
SSP

 

 



Dela

Annonser