Skiftledare för Starbucks Arlanda

SSP är det ledande restaurangföretaget inom resemiljöer. SSP driver restauranger, barer, caféer och butiker på flygplatser, järnvägsstationer, vägkrogar, gallerior, konferenscenter, idrottsarenor samt inom andra trafikplatser. Efter 60 år i branschen har SSP idag över 30 000 medarbetare som tar hand om en miljon kunder varje dag. Företaget har verksamhet på ca 130 flygplatser och ca 270 järnvägsstationer samt driver över 2000 enheter i 29 länder över hela världen.

SSP har en bred portfölj av över 300 internationella, lokala och franchisade varumärken. Bland dessa återfinns Upper Crust, Starbucks, Caffè Ritazza, Burger King, M&S Simply Food, Millies Cookies, O’Learys, Caviar House & Prunier samt de ledande asiatiska varumärkena Ajisen Ramen och Saboten, liksom attraktiva skräddarsydda koncept som till exempel Montreux Jazz Café i Genève och den prisbelönta Center Bar i Zürich.

Varumärkesportföljen skräddarsys för varje specifik plats och avgörs av variabler som till exempel passagerarprofil, kundernas behov, läge, storlek och utformning.

Läs mer på www.foodtravelexperts.com

Starbucks grundades 1971 i Seattle och har sedan dess jobbat med att på etiskt vis köpa de bästa kaffebönorna som går att finna och rosta dem till perfektion.

Inspirationen kommer från Italien som Howard Schultz (nuvarande chairman, president och CEO) besökte 1983. Han fick där visionen om att ta med en del av denna rika kaffekultur hem till USA och skapa 'a third place', en plats mellan hem och jobb där man kan ha en stund för sig själv eller umgås med vänner och familj.

Idag, med över 18 000 kaféer i 62 länder, är Starbucks, världens främsta kafferosteri och återförsäljare av högkvalitetskaffe.

Vi söker dig som glad och entusiastisk och älskar kundkontakt. Du behöver vara passionerad över att utveckla människor och trivas bäst när du är med dina medarbetare i driften.

En Skiftledares Ansvarsområden består bland annat av:
Dagliga driften av butiken, planering och utförande av skift
Inspirera och utveckla medarbetare
Följa upp med baristor för att säkerställa att service i världsklass levereras och alla uppgifter blir gjorda
Vara med att skapa och bibehålla vår unika 'Starbucks Experience'
Vara med och skapa bra arbetsmiljö som bidrar till hela teamets förmåga att leverera
Del av personalfrågor som t.ex. bemanning, schemaläggning, utbildning
Delaktig i ansvar för säkerhet, hygien, miljö och hälsa i butiken

Du kan:
Inspirera människor i din närhet; gäster och medarbetare
Brinna för service i världsklass (ständigt överträffa kundens förväntningar)
Trivas med att jobba i drift
Jobba effektivt i högt tempo
Har viss ledarskapserfarenhet och erfarenhet av att arbeta med service
Vara en bra kommunikatör
Älska att vara bland människor och vara utåtriktad
Arbeta mot dagliga uppsatta mål
Intresserad av att utveckla ditt ledarskap
Vara resultatorienterad
Arbeta oregelbundna tider

Kunna svenska och ha mycket goda kunskaper i engelska, både i tal och i skrift

Inom Scandinavian Service Partner arbetar vi aktivt med internrekrytering och för rätt person finns det möjlighet till utveckling inom företaget.

SSP är med i VISITA och har kollektivavtal med HRF

Krav

Meriterande

Varaktighet/Arbetstid
Tillsvidare
Heltid

Lön/förmåner
Fast lön

Kontakta
Ginny Swahn
Epost: ginny.swahn@ssp.se

Arbetsgivare
SSP

 

 



Dela

Annonser