1st Line Support

SSP är det ledande restaurangföretaget inom resemiljöer. SSP driver restauranger, barer, caféer och butiker på flygplatser, järnvägsstationer, vägkrogar, gallerior, konferenscenter, idrottsarenor samt inom andra trafikplatser. Efter 60 år i branschen har SSP idag över 30 000 medarbetare som tar hand om en miljon kunder varje dag. Företaget har verksamhet på ca 130 flygplatser och ca 270 järnvägsstationer samt driver över 2000 enheter i 29 länder över hela världen.

SSP har en bred portfölj av över 300 internationella, lokala och franchisade varumärken. Bland dessa återfinns Upper Crust, Starbucks, Caffè Ritazza, Burger King, M&S Simply Food, Millies Cookies, O’Learys, Caviar House & Prunier samt de ledande asiatiska varumärkena Ajisen Ramen och Saboten, liksom attraktiva skräddarsydda koncept som till exempel Montreux Jazz Café i Genève och den prisbelönta Center Bar i Zürich.

Varumärkesportföljen skräddarsys för varje specifik plats och avgörs av variabler som till exempel passagerarprofil, kundernas behov, läge, storlek och utformning.

Läs mer på www.foodtravelexperts.com

OM TJÄNSTEN

Har du erfarenhet från service och är orädd för telefonkontakt är detta jobbet för dig!

För vårt Nordiska Support Center söker vi en 1st Line Support Agent. Du kommer att ingå i det Nordiska support teamet som supporterar bland annat SSP:s kassasystem, betalningslösningar och övriga IT system som används av SSP.


ARBETSUPPGIFTER

Som 1st Line Support kommer du främst arbeta med att ge support och service av de olika administrativa systemen. Du behöver inte ha någon tekniskt bakgrund däremot ser vi gärna att du kommer från driften och är van att ge dina kunder den bästa servicen.

Du kommer till exempel att:

- Ta emot felanmälningar och beställningar via mail, telefon eller internet för registrering i vårt ärendehanteringssystem.
- Lösa problem eller eskalera dem vidare till 2nd Line Support, 3rd Party eller servicedesk i England.
- Ge enklare support rörande kreditkortsterminaler, kassor, datorer och olika system.
- Viss systemadministration.

VI SÖKER DIG SOM

- Har erfarenhet av arbete med service i butik, restaurang eller kundtjänst.
- Har goda språkkunskaper i både engelska och svenska då samtal kommer att vara på båda språken.
- Har datavana.
- Är serviceinriktad och kan hantera stress.

DINA PERSONLIGA EGENSKAPER

Som person är du serviceinriktad och strukturerad, har lätt för att anpassa dig till de olika situationer och omständigheter som uppkommer, samt är lugn och kontrollerad i stressiga situationer. Du har god samarbetsförmåga med stort ansvar för ditt resultat. Du har lätt för att kommunicera, har ett gott omdöme samt trivs med ett högt arbetstempo. Vidare är du en positiv och social person som trivs i rollen som problemlösare.



Krav

Meriterande
Det är meriterande om du.
- Tidigare har gett support via telefon och mail.

Varaktighet/Arbetstid
Tillsvidare
Heltid

Lön/förmåner
Fast lön

Kontakta
Anita Teeling
Epost: anita.teeling@ssp.se

Arbetsgivare
SSP

 

 



Dela

Annonser